2010. február 25., csütörtök

Who's Gonna Save My Soul

Ma egy érzékenyebb napom van :)


... és csak annyit fogok ide írni, hogy én igenis hiszek az igaz szerelmekben ... ahol visszavonhatatlanul és őszintén szeretsz és szeretnek
.. Lehet, hogy erre sokan azt mondanák, hogy " ilyen már kevés van .. ha van egyáltalán " vagy " Ilyen már csak a mesékben, Gabika " és lemosolyogna ..

De én hiszek a mesékben .. Hiszek abban , hogy van két ember, aki keresi egymást.
Ha beülsz valahova minden ajtó nyításnál oda pillantasz, hátha ő az .. elmész sétálni és mindig szépen öltözöl, hátha szembe megyünk ... leülsz egy padra, ahol melegen rád süt a nap vagy egy fa árnyékába és figyelsz : " Vajon ő az? nem... talán ő? "
A minap megkérdezte Beatrix, hogy " mivan , ha közbe jön valami vagy valaki valamelyikőtöknek? " - igazából el sem szontyorodtam ettől a kérdéstől .. sőt! inkább megnyugodtam , mert elöntöttek bizonyos gondolatok : ..
Sosem értettem azt a kifejezést, hogy " Sokszor nem elég a szerelem. " - mostmár azt hiszem kezdem érteni :) .. és hogy válaszoljak Beatrix kérdésére... hogyha közbe jönne valami / valaki .. de inkább valaki - akkor annak úgy kell, hogy történnie.
Mindennek oka van - én ebben hiszek. És ha két ember között igaz és szép dolgok történnek, és együtt kell, hogy legyenek akkor együtt
lesznek ! bármi történjen és bárki jöjjön ...
Éreztétek már azt, hogy ott van a szobában, becsukott szemmel is? ... Ha a közeledben van az , akit szeretsz, mintha melegebb lenne a levegő :) .. a tárgyak mosolyogni kezdenek, a szoba ismerősebb lesz, mintha az illat is megváltozna körülötted.. megnyugszol, biztonságban vagy , ha a közeledben van - ez a szeretet biztos jele.
Mindezek által Ő volt az , aki megértette .. és erre most jöttem rá, hogy ahhoz, hogy megtaláljam a még jobb és értékesebb ' magunkat ', előbb magamat kell megtaláljam.
De bárhogy küzdők ellene, mindig győz az a bizonyos dolog, minden csatát megnyer, mindig jelen van, mindig eszembe juttatja, hogy " milyen jó lenne, ha itt lenne velem ."
.. Ő az, aki várt / vár rám, amikor újra és újra elmentem.
De tudni kell elengedni ... mert az elengedés nem elvesztést jelent. És hálát kell adni, én is azt teszem .. Hálás vagyok, mert megmutatta, hogy képes vagyok olyan szerelemre, amiről magam sem tudtam , hogy létezik.
( úgyérzem jobb, ha abbahagyom .. készítek még egy fekete teát tejjel, négy kanál cukorral )





+









1 megjegyzés:

béátrixszcé írta...

Azt azert kerdeztem toled, mert en mindig azt teszem fel magamnak, szoval valahogy ugy jon ki, hogy szamitsak a legrosszabbra aztan kellemesen csalodjak, ez vagyok, szuletett pesszimista.
Es en is hiszek az ilyen szep dolgokban amikben te, de folyton az jar a fejemben, hogy mindent csak egy hajszal valaszt el. pl. a boldogsagot a szomorusagtol...