2011. április 26., kedd

~ Keszeg Ágnes elvarázsolt!











~ Keszeg Ági a műtermében.








~ Temesváron a Mallban szokás szerint elidőzők a folyóíratok között, és nini mit találtam az egyik legkedvesebb folyóíratomban, az Elleben : Keszeg Ágnes illusztrációt! Meg is vettük! 



~Hogyan ismerkedtem meg Keszeg Ágnes illusztrációival?
Az Elle folyóíratban találtam rá, és egyből elvarázsolt Keszeg Ágnes,  színes, játékos, dús és expresszív babáival és kompozicióival! Gyönyörű részletek és igényes munka van minden egyes művében. Szeretem! Majd nemsokkal később úgy hozta a sors, hogy egy kellemesett beszélgettünk  Marosvásárhelyen, éppen Csíkszeredába készült egy könyvbemutatóra, ahol megjelentek illusztrációi.
 Pozitiv élmény volt mindenképpen a találkozás! Többek között az is kiderült, hogy ő is Marosvásárhelyen végezte a Művészeti Líceumot, majd 2006- ban Kolozsváron a Képzőművészeti- és Formatervezői Egyetem ruhatervező szakán fejezte be egyetemi éveit. Jelenleg illusztrátorként dolgozik, divatillusztrációkat készít a romániai Elle, a Psychologies és a magyarországi InStyle számára.
Feltöltött és örültem, hogy bekukkanthattam az Ő kis világába.
Köszönöm a lehetőséget neki és hogy beleegyezett, hogy írjak róla a blogomon!
~ Kaptam egy szép, angol nyelven készült  interjút is Ágival, a Sweet Fancy Treat blogon, amit mindeképpen belinkelek az érdeklődőknek!
~ További munkáit itt tekinthetitek meg : Keszeg Ágnes .

2 megjegyzés:

Sándor Nagy Tünde írta...

En mindig elamulok rajtad!!

Gabriˇelle Roman írta...

:)
Mivel leptelek meg?